ארבע סיבות להדברה ירוקה בבית שלכם

אם אתם זקוקים לשירותי הדברה בעקבות חדירה של מזיקים, נמלים, פרעושים, יתושים או שאר מרעין בישין, קרוב לוודאי שאתם מתלבטים כעת בנוגע לשיטת ההדברה היעילה והמוצלחת ביותר עבורכם. ובכן, הרשו לנו להזמין אתכם להשקיע כמה דקות בקריאת המאמר שלפניכם:

הסיבות המרכזיות שבגינן מומלץ לבחור בטכניקות של הדברה ידידותית לסביבה

1 – כדי לשמור על הבריאות שלכם ושל הילדים שלכם

הסיבה הראשונה שבגינה מומלץ תמיד לבחור באפשרות של הדברה ידידותית לסביבה היא מפני שמדובר בטכניקה שבה לא נעשה שימוש בחומרים כימיים המסוכנים לבריאות שלכם ושל ילדיכם. שימו לב, רוב חומרי ההדברה הקיימים כיום בשוק מאפשרים להיפטר מהמזיקים השונים, אך במקביל הם מסוגלים לגרום גם לנזק לבני אדם. באמצעות חומרים ירוקים ניתן לפגוע במזיקים אך להימנע מסיכון הבריאות של דיירי הבית.

2 – כדי לשמור על בריאות חיות המחמד שלכם

סיבה נוספת שבעטיה עדיף לבחור בשיטות הדברה ירוקות נוגעת לחיות המחמד הביתיות. חיות המחמד רגישות יותר מבני אדם לחומרים שבהם עושים שימוש ברוב טכניקות ההדברה, ולא אחת אנו מקבלים דיווחים על עוד בעל חיים שהלך לעולמו או שחלה מאוד לאחר שבוצע ריסוס בדירה. כדי למנוע מקרה של הרעלת בעלי חיים, יש לבחור בשיטות של הדברה ידידותית לסביבה.

3 – כי יש לנו רק כוכב אחד לחיות עליו

מעבר לכך שהחומרים הירוקים בטוחים לשימוש עבור בני האדם וחיות המחמד כאחד, החומרים הירוקים הם חומרים טבעיים שאינם גורמים לנזק סביבתי. השמירה על הסביבה באה לידי ביטוי לא רק בתהליכי הייצור וההפקה של החומרים אלא גם במהלך השימוש. החומרים הירוקים לא מחלחלים למי התהום, לא מרעילים את מקורות המים ולא גורמים לזיהום האוויר שאנחנו נושמים.

4 – כי לא צריך לעזוב את הבית

מאחר והדברה ידידותית לסביבה היא הדברה בטוחה שאינה מסוכנת לבריאות, אין צורך לעזוב את הבית למשך זמן ארוך וזאת בניגוד לטכניקות ההדברה המסורתיות שבמקרים רבים מאלצות את הדיירים לפנות את הבית למשך 24 שעות ואף יותר.

ייתכן שבמהלך ההדברה בשיטה הירוקה דיירי הבית יתבקשו לעזוב את ביתם כדי לא להפריע למדבירים בעבודתם, אך משך הזמן שבו יצטרכו הדיירים להימצא מחוץ לכותלי הבית יהיה קצר יותר באופן משמעותי בהשוואה למשך הזמן שבו יצטרכו לשהות מחוץ לבית כשמדובר בשיטות ההדברה הקונבנציונליות שבהן נעשה שימוש בחומרים רעילים ומסוכנים.

הדברה ידידותית לסביבה – לעבוד רק עם המקצוענים

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים בנושא הדברה ידידותית לסביבה, הגיע הזמן שתערכו היכרות עם חברת הקוטל בע"מ. חברת הקוטל בע"מ היא חברה מקצועית המתמחה כבר יותר משלושה עשורים וחצי במתן פתרונות הדברה לכל סוגי המזיקים, חיטוי מאגרי מים, לכידת נחשים, הרחקת יונים ועוד.

מאמרים

הדברה ביולוגית: מחסלת ושמה תנשמת

רוצים להיפטר מחולדות, עכברים ומזיקים אחרים? תשכחו מהדברה כימית. הדבר הבא בתחום הוא הדברה ביולוגית׃ באמצעות תנשמות. זואולוג: "התנשמת היא מכונת ציד, שמסוגלת לאכול בלילה אחד 10 חולדות". אגרונום עיריית

לפרטים

מדריך: כך נעשה הדברה בבית

מי רשאי להדביר ואיך ניתן לבדוק זאת? מהם הסיכונים הכרוכים בהדברה? האם היא פוגעת בסביבה? מהם המחירים הסבירים? לכבוד הקיץ שבפתח ריכז צוות מידרג מידע שעשוי לסייע למי שמבקש להיפטר

לפרטים
×
×

עגלת קניות