הדברה ידידותית לסביבה בלי לפוגע בסביבה

לרוב, כאשר שומעים את המונח הדברה, מיד עולות לראש אסוציאציות של חומרים כימיים חזקים ורעילים המיועדים לחיסול סוגים שונים של מזיקים.

בעוד שבהחלט קיים שימוש בתעשייה בחומרים כימיים מלאכותיים המספקים תוצאות טובות, חומרים שהם גם רעילים ולא סביבתיים במהותם, בשנים האחרונות חלה צמיחה אדירה בתחום של הדברה ירוקה ובטוחה יותר בריאותית.

כך שבהחלט אפשר להיפטר ממזיקים שונים אך בו זמנית לשמור על הסביבה ועל בריאות כל הצדדים המעורבים בעניין. בחברת הקוטל אנו מיישמים בהצלחה רבה מודל של טיפול אינטגרטיבי במזיקים הכולל שימוש בחומרים "ירוקים", במאמר הבא תלמדו כיצד זה מתבצע.

חשוב לציין מראש כי בישראל, כל חומר הדברה חייב באישור של המשרד להגנת הסביבה ועמידה בתקנים בריאותיים וסביבתיים. זה נכון כמובן לחומרים לצרכי הדברה ירוקה אך גם לחומרים כימיים מלאכותיים, כך שישנו שיפור מבחינה סביבתית בכל היבטי ההדברה כיום.

הדברה ירוקה – מודל IPS

בחברת הקוטל אנו מפעילים מודל הנקרא IPS (Interated Pest Management) שמשמעותו היא טיפול אינטגרטיבי במזיקים.

זהו מודל בינלאומי מוכר ומוכח בתעשייה שבין היתר כולל מתן דגש על פתרונות ירוקים להדברת מזיקים. מודל IPS לטיפול במזיקים משפר מהותית את תהליכי ההדברה ולוקח בחשבון היבטים סביבתיים, בריאותיים, כלכליים וכן היבטי יעילות בהפחתת והעלמת ריכוזי מזיקים.המודל מתאים לשימושים ביתיים, תעשייתיים ואף חקלאיים.

עבודה לפי מודל IPS מאפשרת יעילות משודרגת וגבוהה מהנורמה בהקשר של הדברה ירוקה וכמו כן מספקת תוצאות ארוכות טווח במינימום פגיעה בסביבה ובבריאות.

הדברה ידידותית לסביבה – חומרי הדברה יעילים ממקור טבעי

כל החומרים המצויים בטבע הם למעשה כימיקלים, אך כאשר רוב האנשים משתמשים במונח חומר כימי הכוונה היא לחומר מלאכותי ובמקרים רבים לחומר רעיל.

כאמור, תחום ההדברה בהחלט כלל וכולל שימוש בחומרים מלאכותיים חזקים ורעילים אלו, אולם לצדם ישנה עלייה עקבית בשימוש בחומרים אקולוגיים ופחות רעילים.

הדברה ידידותית לסביבה מושגת באמצעות שימוש בחומרי הדברה יעילים, מאושרים ומוכחים אשר מופקים מחומרים טבעיים המצויים בטבע.

תרכובות אורגניות אלו מתאימות להרג ו/או הרחקת מזיקים שונים והן מיושמות בריסוס, באמצעות מלכודות, באמצעי האכלת מזיקים וכיוצא באלו בהתאם לצורך, לסוג המזיק ולתנאי השטח.

חומרי הדברה ידידותית לסביבה אלו מגיעים ממקור טבעי ומיוצרים בשיטות סביבתיות יותר, לכן הפגיעה שלהם בסביבה פחותה משמעותית.

חומרי ההדברה האקולוגיים מתפרקים באופן מלא וטבעי יותר, אינם מרעילים קרקעות ומי תהום ואינם משאירים שאריות רעילות באתר הטיפול כמו חומרים מלאכותיים אחרים ופחות סביבתיים. כמו כן, עקב היות חומרים אלו ממקור טבעי, רעילותם לאדם פחותה משמעותית והם לא יוצרים סכנה בריאותית מיידית או מתמשכת כמו חומרים מלאכותיים. זו בשורה של ממש עבורכם, עבור כל מי שנמצא באתר הטיפול, עבור חיות מחמד ועבור המדבירים עצמם.
אם אתם מחפשים פתרון יעיל ביותר להדברת מזיקים שייעשה באמצעות חומרי הדברה ידידותית לסביבה ומינימום סיכון בריאותי עבורכם – פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע לכם בצורה הטובה ביותר – 1-800-650-750.

מאמרים

הדברה ביולוגית: מחסלת ושמה תנשמת

רוצים להיפטר מחולדות, עכברים ומזיקים אחרים? תשכחו מהדברה כימית. הדבר הבא בתחום הוא הדברה ביולוגית׃ באמצעות תנשמות. זואולוג: "התנשמת היא מכונת ציד, שמסוגלת לאכול בלילה אחד 10 חולדות". אגרונום עיריית

לפרטים

מדריך: כך נעשה הדברה בבית

מי רשאי להדביר ואיך ניתן לבדוק זאת? מהם הסיכונים הכרוכים בהדברה? האם היא פוגעת בסביבה? מהם המחירים הסבירים? לכבוד הקיץ שבפתח ריכז צוות מידרג מידע שעשוי לסייע למי שמבקש להיפטר

לפרטים
×
×

עגלת קניות