הדברה ידידותית לסביבה וחיות מחמד

הדברה ידידותית לסביבה הפכה להיות הטרנד החדש בעולם ההדברה, ובצדק רב. מדובר בהדברה שאינה עושה שימוש בחומרי הדברה כימיים, חומרים שיכולה להיות להם השפעה מרחיקת לכת על האדם והסביבה, אלא בחומרי הדברה ירוקים – כאלה שפוגעים במזיקים בלבד ושאין להם השפעה,לא כל שכן השפעה מצטברת, על אדם, על חיות המחמד ובכלל – על הסביבה.

שיטות של הדברה ידידותית לסביבה

יש היום כמה שיטות עיקריות לביצוע הדברה ידידותית לסביבה – הדברה שמתבצעת, כאמור, ללא שימוש בחומרים כימיים שיכולים להסב נזק ארוך טווח לסביבה:

  • הדברה אורגנית, שימוש בחומרים אורגניים בלבד המונחים או מותזים באזורי המחיה והפעילות העיקריים של המזיקים, וגורמים להשמדתם. אמנם, סביר שהזמן שיעבור עד לחזרת המזיקים יהיה קצר יותר מהזמן שהיה עובר לו היה נעשה שימוש בהדברה כימית, אבל להדברה מסוג זה יש כל כך הרבה יתרונות אחרים, שאין ספק שזה שווה.
  • הדברה אלקטרונית, שימוש במכשירים שיוצרים רעשים שהמזיקים לא יכולים לסבול, ובאמצעותם מרחיקים אותם מהסביבה. הדברה מסוג זה אינה משמידה אותם, אבל עושה להם כל כך הרבה לא טוב בחיים, שהיא בדרך כלל גורמת לכך שהם לא ירצו לחזור.
  • הדברה ביולוגית, שימוש באויבים הטבעיים של המזיקים לטובת הדברתם. שיטה שהיא אולי פחות נעימה, ולכן משתמשים בה בעיקר בחקלאות ופחות בסביבה הביתית.

כך תגנו על חיות המחמד

כל השיטות הללו, שמרכיבות ביחד את השם הכללי "הדברה ידידותית לסביבה", הן שיטות שאינן מזיקות לבעלי החיים. למרות זאת, אם מדובר בשימוש בחומרים, טבעיים ככל שיהיו, יש לדאוג לכך שבזמן ההדברה חיות המחמד לא תהיינה בבית. בנוסף, כדאי להישאר כמה שעות בחוץ עד להתפוגגות החומרים, ולבצע שטיפה יסודית של הרצפה, על מנת שחיות המחמד לא יכניסו את החומרים לפה. כאמור – גם אם יהיה מגע של חיות המחמד עם חומרי ההדברה הירוקה, לא סביר שייגרם נזק, אבל תמיד עדיף ללכת על הצד הבטוח ולשמור ככל שר קניתן.

הקוטל – המומחים בהדברה ידידותית לסביבה

חברת הקוטל מתמחה בביצוע הדברה ידידותית לסביבה על כל נגזרותיה. חברתנו עושה שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות ועל ידי המשרד להגנת הסביבה, ודואגת שרק מדבירים מוסמכים שעברו את כל ההכשרות הנדרשות יבצעו את העבודה.

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר לביצוע הדברה ידידותית לסביבה שתשדרג לכם את איכות החיים

חייגו עכשיו 1-800-650-750 או צרו עמנו קשר דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים

הדברה ביולוגית: מחסלת ושמה תנשמת

רוצים להיפטר מחולדות, עכברים ומזיקים אחרים? תשכחו מהדברה כימית. הדבר הבא בתחום הוא הדברה ביולוגית׃ באמצעות תנשמות. זואולוג: "התנשמת היא מכונת ציד, שמסוגלת לאכול בלילה אחד 10 חולדות". אגרונום עיריית

לפרטים

מדריך: כך נעשה הדברה בבית

מי רשאי להדביר ואיך ניתן לבדוק זאת? מהם הסיכונים הכרוכים בהדברה? האם היא פוגעת בסביבה? מהם המחירים הסבירים? לכבוד הקיץ שבפתח ריכז צוות מידרג מידע שעשוי לסייע למי שמבקש להיפטר

לפרטים
×
×

עגלת קניות