הדברת מזיקים בגינה

דברת מזיקים בגינה היא עבודה למומחים בלבד.

הקוטל חברת הדברה מקצועית תשמח לעמוד לשירותכם ולדאוג שהמזיקים לא יחזרו אל הגינה הפרטית שלכם. לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר חייגו עכשיו:

1-800-650-750

המזיקים והגינה – סיפור אהבה

כל מי שיש לו בית עם גינה, ולא משנה אם מדובר בדירת גן בבניין רב קומות או בבית פרטי עם גינה רחבת ידיים, יודע שסביר מאוד להניח שהוא יצטרך להתמודד עם מזיקים מסוגים שונים. אחרי הכל – הגינה היא הטבע שלהם, תרתי משמע, והם מנהלים גם בשטחה את חייהם. בגינה נמצאים מזיקים מסוגים שונים, לרבות נמלים, תיקנים, חלזונות, עשים ועוד, ואלה יכולים לפגוע מאוד בצמחייה שבגינה (בעיקר אם אתם מגדלים ירקות, פירות, צמחי תבלין ושאר מיני צמחייה אכילה). בנוסף לפגיעה בצמחיית הגינה, המזיקים יכולים גם להיכנס הביתה, ואין ספק שממפגש כזה אתם, כמו רובנו, מעדיפים להימנע.

בנוסף למזיקים אלה, בגינה יכולים להימצא מזיקים נוספים כמו יונים ונחשים, שגם אותם כדאי מאוד להרחיק מהמקום על מנת למנוע נזקים תברואתיים והכשות.

איך מבצעים הדברת מזיקים בגינה?

על מנת למנוע את הימצאותם של מזיקים בגינה, מומלץ מאוד לפנות לחברת הדברה אשר מתמחה בתחום של הדברת מזיקים בגינה. חברה כזאת תוכל, ברוב המקרים, לספק לכם את כל שירותי ההדברה לגינה, ולאפשר לכם ליהנות מגינה ומבית נטולי מזיקים.

במילים אחרות: אם יש לכם מזיקים בבית אתם צריכים לפנות לחברת הקוטל, אשר מתמחה בביצוע הדברת מזיקים בגינה ועושה זאת במקצועיות ובאחריות מלאה.

הדברת מזיקים בגינה של חברת הקוטל

אם יש לכם מזיקים בגינה אנחנו נגיע אליכם ונפעל על פי השלבים הבאים:

  • בחינת השטח – קודם כל נבחן את המצב ונלמד היכן מרוכזים המזיקים, היכן נמצאים הקינים או המחבואים שלהם ובכלל – באיזה סוגי מזיקים מדובר.
  • הדברה בגינה – לאחר שנבין את השטח, נבצע הדברה יסודית בגינה, אשר תטפל במזיקים ותאפשר לכם ליהנות מגינה נקייה מהם לפחות במשך השנה הקרובה. לא נתחיל לבצע הדברה לני שנדע בדיוק מה אנחנו עומדים להדביר ומהו מצב השטח בכלל.

כמו כן, אם יש לכם בגינה מפגעים כמו נחשים ויונים, נוכל לספק לכם שירות מתאים. אנו מעסיקים צוות מדבירים מוסמכים, כמו גם מרחיקי יונים ולוכדי נחשים, ומבצעים עבודה יסודית כדי שאתם תוכלו להתרווח בגינה בהנאה מלאה.

חשוב: חברת הקוטל עושה שימוש אך ורק בחומרי הדברה המאושרים לשימוש על ידי המשרד לאיכות הסביבה ודואגת להשאיר לכם הנחיות פעולה מדויקות לשעות שאחרי ביצוע ההדברה.

לכל שירותי הדברת המזיקים שלנו הקליקו כאן >>

אם אתם מעוניינים ליהנות מגינה נקייה ממזיקים ולהבטיח ככל שניתן שלא תיתקלו בהם גם בבית – צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר. נשמח לבצע עבורכם הדברת מזיקים בגינה באופן המקצועי ביותר שאפשר.

מאמרים

הדברה ביולוגית: מחסלת ושמה תנשמת

רוצים להיפטר מחולדות, עכברים ומזיקים אחרים? תשכחו מהדברה כימית. הדבר הבא בתחום הוא הדברה ביולוגית׃ באמצעות תנשמות. זואולוג: "התנשמת היא מכונת ציד, שמסוגלת לאכול בלילה אחד 10 חולדות". אגרונום עיריית

לפרטים

מדריך: כך נעשה הדברה בבית

מי רשאי להדביר ואיך ניתן לבדוק זאת? מהם הסיכונים הכרוכים בהדברה? האם היא פוגעת בסביבה? מהם המחירים הסבירים? לכבוד הקיץ שבפתח ריכז צוות מידרג מידע שעשוי לסייע למי שמבקש להיפטר

לפרטים
×
×

עגלת קניות