מדביר מוסמך – תנאי הכרחי להזמנת עבודה

ש לכם עכבר בבית? התיקנים החליטו להפוך את בית העסק למושב הקבע שלהם? כנראה שאתם זקוקים לשירותי הדברה

אבל – חשוב לזכור: שירותי הדברה מזמינים רק מחברת הדברה בעלת תעודות ואישורים של מדביר מוסמך, אחרת – זהו פתח לאסון.הקוטל חברת הדברה אשר לה רישיונות מדבירים מוסמכים ותשמח לספק לכם שירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ובאחריות מלאה.

לפרטים ולהזמנת מדביר מוסמך שמחויב לבטיחות שלכם חייגו עכשיו 1-800-650-750

חשיבות מדביר מוסמך

מדובר בחומרים רעילים אשר חשיפה אליהם עלולה לגרום לנזקים בדרגות חומרה שונות, ואפילו למוות. גם בעולם וגם בישראל ידועים מקרים שבהם פעולות ההדברה בוצעה שלא על ידי מדביר מוסמך או על ידי מדביר שלקח את האחריות לידיו והיה בטוח ש"הכול יהיה בסדר", והתוצאה היתה פגיעה חמורה בבריאותם של דיירי המקום ובמקרים מסוימים גם מוות. על מנת להבטיח שזה לא יקרה בבית או בבית העסק שלכם, יש חשיבות עצומה לבחירת המדביר שיבצע את העבודה עבורכם.

כשאתם מזמינים שירותי הדברה חשובה שתפעלו ע"פ הקריטריונים הבאים:

  • בקשו לראות רישיון פעילות – כל חברת הדברה שמכבדת את עצמה צריכה שיהיה ברשותהה רישיון עבודה מטעם משרד העבודה ומטעם המשרד לאיכות הסביבה. חברה שלא יכולה להציג בפניכם רישיון כזה או שמציגה לכם רישיון שכבר אינו בתוקף, היא חברה שמאוד לא מומלץ לשכור את שירותיה.
  • בקשו לראות תעודת מדביר מוסמך – חשוב לוודא שהמדביר שמגיע אליכם עובד בחברה שמפעילה מדבירים מוסמכים ומדבירים בפיקוח בלבד, אל תהססו לבדוק את מי אתם מכניסים לביתכם – פרטים על השירות ניתן בדר"כ למצוא באתר החברה.
  • בקשו את כל המידע על החומרים בהם ייעשה שימוש – שאלו את המדביר עם אלו חומרים הואא עובד ובדקו האם מדובר בחומרים המותריםם לשימוש בתחום ההדברה ולא ברעלים שמסוכנים לאדם ולבעלי החיים. המידע אודות החומרים בהם משתמש המדביר יכול גם לסייע לכם אם, חלילה, נגרמה פגיעה, כי תוכלו להעביר את המידע לצוות הרפואי על מנת שידע להעניק לנפגע את הטיפול המתאים.

להדברה ידידותית לסביבה הקלק כאן >>

הקוטל – מדבירים מוסמכים בלבד

חברת הקוטל מחויבת לבטיחות לקוחותיה, ולכן דואגת לוודא כי כל מדביר הפועל מטעמה הינו בעל תעודת מדביר מוסמך או מדביר בפיקוח נוסף, כל המדבירים עוברים הדרכות הוכשרות תקופתיות בנושא פעולות הדברה וחומרים חדשים שיוצאים לשוק, בטיחות ועזרה ראשונה ע"פ תקן המחמירים ביותר, ISO 9001:2008.

אז אם אתם רוצים להיות בטוחים שאת ההדברה בביתכם או בבית העסק שלכם יבצע מדביר מוסמך – חייגו עכשיו לחברת הקוטל ואנחנו נוודא שהשטח יישאר נקי – גם ממזיקים וגם מרעלים.

מאמרים

הדברה ביולוגית: מחסלת ושמה תנשמת

רוצים להיפטר מחולדות, עכברים ומזיקים אחרים? תשכחו מהדברה כימית. הדבר הבא בתחום הוא הדברה ביולוגית׃ באמצעות תנשמות. זואולוג: "התנשמת היא מכונת ציד, שמסוגלת לאכול בלילה אחד 10 חולדות". אגרונום עיריית

לפרטים

מדריך: כך נעשה הדברה בבית

מי רשאי להדביר ואיך ניתן לבדוק זאת? מהם הסיכונים הכרוכים בהדברה? האם היא פוגעת בסביבה? מהם המחירים הסבירים? לכבוד הקיץ שבפתח ריכז צוות מידרג מידע שעשוי לסייע למי שמבקש להיפטר

לפרטים
×
×

עגלת קניות