מחפשים ריסוס?

המזיקים לא נותנים לכם מנוחה? צריכים פתרון שישיב את השלווה?
הזמינו עכשיו וללא כל היסוס את הקוטל שירותי ריסוס!

חברת הקוטל מספקת שירותי הדברת מזיקים זה למעלה מ-35 שנה, ועובדת עם לקוחות מוסדיים, עסקיים ופרטיים מכל רחבי הארץ, הנהנים משירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר:
היתר הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה.
טיפול בכל סוגי המזיקים: תיקנים, נמלים, מכרסמים, יתושים ועוד.
שימוש בחומרי ריסוס מתקדמים, העומדים בתקני המשרד להגנת הסביבה.
שירות 24 שעות ביממה.
אחריות בכתב על כל עבודה.

הצטרפו למשפחת לקוחותינו המרוצים ותיהנו משירות מקצועי, אמין ומהיר:

1-800-650-750

אנו מבצעים את כל סוגי ההדברות, לעוד מידע על הדברת קרציות

הפתרון ששם קץ למזיקים

אם נמאס לכם לרדוף אחר תיקנים עם הכפכף כמו גם מאותם תכשירים שנמכרים ברשתות השיווק ומבטיחים חיסול ממוקד אבל לא ממש מקיימים, אתם צריכים פתרון שיש לו תוצאות בשטח. ריסוס חומרי הדברה הוא הפתרון היעיל ביותר להתמודדות עם מזיקים מכל הסוגים, כשהוא נעשה בצורה מקצועית על ידי מדביר מוסמך.

הקוטל לשירותכם

חברת הקוטל מתמחה בהדברת כל סוגי המזיקים באמצעות ריסוס כימי שנחשב לשיטת ההדברה היעילה ביותר. השירות ניתן על ידי מדבירים מוסמכים בעלי ניסיון רב שנים בתחום, הפועלים ברישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. כל עבודה מתבצעת בצורה המקצועית ביותר, תוך השארת סביבה נקייה שתאפשר לכם חזרה מהירה לשגרה.

הצוות המקצועי שלנו ישמח לספק לכם ייעוץ מקצועי והדרכה כיצד להכין את הבית / המבנה שלכם לקראת הריסוס, וכיצד לנהוג לאחריו. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין לשירותכם 24 שעות ביממה, לפני וגם אחרי ביצוע העבודה.

הצוות המקצועי שלנו ישמח לספק לכם ייעוץ מקצועי והדרכה כיצד להכין את הבית / המבנה שלכם לקראת הריסוס, וכיצד לנהוג לאחריו. בכל שאלה, בעיה או טענה – אנו זמינים לרשות לקוחותינו במוקד פניות ארצי שפועל 24 שעות ביממה.

אז אם גם אתם רוצים לומר למזיקים יפה שלום – צרו עמנו קשר עוד היום!

מאמרים

הדברה ביולוגית: מחסלת ושמה תנשמת

רוצים להיפטר מחולדות, עכברים ומזיקים אחרים? תשכחו מהדברה כימית. הדבר הבא בתחום הוא הדברה ביולוגית׃ באמצעות תנשמות. זואולוג: "התנשמת היא מכונת ציד, שמסוגלת לאכול בלילה אחד 10 חולדות". אגרונום עיריית

לפרטים

מדריך: כך נעשה הדברה בבית

מי רשאי להדביר ואיך ניתן לבדוק זאת? מהם הסיכונים הכרוכים בהדברה? האם היא פוגעת בסביבה? מהם המחירים הסבירים? לכבוד הקיץ שבפתח ריכז צוות מידרג מידע שעשוי לסייע למי שמבקש להיפטר

לפרטים
×
×

עגלת קניות